از این مطلب تاکنونweb counterبار بازدید شده است.
web counterا
...............

اساس دین بر آزادی بشر است . این مطلب را حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی مرجع معظم جهان تشیع فرموده است . شما میتوانید اصل و جزئیات خبر را در اینجا ملاحظه بفرمایید. ...

     مطلبی را همینجا عرض کنم که یک نفر از کاربران محترم پیامی گذاشته بودند که حاوی جسارتهایی به بعضی از مراجع محترم بود که ما آنرا بهمین دلیل منتشر نکردیم ولی چند پیام دیگر که ما را متهم به خیلی چیزها از جمله حماقت و ... نمود ما نیز به آن کاربر محترم را بخدا واگذار میکنم... بهیچ وجه نه مصلحت است و نه در صلاحیت هر کس و ناکسی است که درباره مراجع معظم نظر انتقادی آنهم نظراتی خاص ارائه نماید. یادم نمیرود که مرحوم امام خمینی (ره) بمناسبتی یکبار به کسانی - احتمالا بهمین سیاست پیشه ها - قریب به این مضمون را فرموده بود که در امور مراجع دخالت ننمایند. حالا جنابعالی بدون کمترین مطالعه بیطرفانه و بیغرضانه مطالبی را مینویسی و یکی را دولتی و یکی را حکومتی و یکی را ملتی و ... می نامی و... و انتظار هم داری که ما آنرا بنمایش بگذاریم. تو مثل اینکه ماهواره و اینترنت جو زده ات کرده است و ما را به بی اطلاعی و ... متهم کردی . آقاجان اتفاقا ما هم از اینترنت استفاده میکنیم و هم از ماهواره ولی خدا ظرفیت بدهد . ماهم دوره جوونی در دانشگاه حتی از امام هم گاهی جلوتر می افتادیم و هر کس را کلمه ای انتقاد میکرد انگ راستی و ضد خط امامی میزدیم و ... البته شرائط آنموقع بدلیل جنگ و ... فرق میکرد و واقعا خیلی مصلحت نبود مراعات نشه ... حالا شعارهای شما ما را بیاد جوونیهای خودما می اندازد البته ما اصلا بکسی توهین نمیکردیم ولی شما چرا.  ما بفرمان رهبر به جبهه حتب بقصد نثار جان میرفتیم و افتخار میکردیم که بسیجی و جبهه رو هستیم ولی شما را خدا میداند که بعضیهاتان فقط اسمش را دارید . اصلا این واژه ها و اوصاف از تدین و تقوا جدا نیست برارد یک متدین باید الگو هم باشد و بخصوص زبانش را بیشتر باید کنترل کند و بنظر ما بسیاری از مسائلی که الآن داغ میشود مال همین حرف زدنهای زیاد بویژه از سوی افرادی مثل شماهاست افرادی که اوایل انقلاب و جنگ و ... اصلا معلوم نبوده شناسنامه ای داشته اند یا نه حالا با بهانه قرار دادن سخن بزرگان که بله ملاک حال فعلی است میخواهید همه را پیاده کنید و ... نه پسر جان ما و امثال ما داغ نیستیم ولی خیلی بیشتر از شما برای همان چیزهایی که تو شعارش را میدهی ما حاضریم جان و آبرویمان را هم بدهیم ...

     حالا برگردیم به مساله شما... بخصوص بنظر ما اصلا بغیر از خود مراجع معزز و افرادی همسطح و همشان آنان کسان دیگر صلاحیت ندارند که بخواهند هر حرفی را بزنند. دیگه بعضی ها شورش را درآوردند و بدلیل اغراض سیاسی که مثل روز برایمان آشکار است که کمترین صداقتی نداشته و کمترین خداترسی ای ندارند ولی دهن گشادشان را باز میکنند و بمراجع عالیقدر شیعه جسارت میکنند.

     حریم مرجعیت در شیعه حریم مقدسی است که بی اذن ولی عصر(عج) احدی حق تعرض بدانها را ندارد مگر آنکه کسانی آنقدر بی حیاء بوده و یحتمل در کار و بار و سوابق و لواحقشان چه از نظر خانوادگی و چه از نظر ... خللی باشد که دهن گشادی و زبان درازی کنند. ما را چه رسد که دست بخانمان بزنیم . ب

     چه جان مرجع تقلید اگر مجاز و مختار نباشد  و نتواند آزادانه نظر بدهد که باید فاتحه فقه شیعه را خواند! برادرانه توصیه میکنم اگر بچه مسلمونی و بخصوص پیرو اهل بیت مکرم رسول معظمی , از ولی امرت (عج) حیاء کن که باذن الله تعالی هماره ناظر بر افکار و اعمالت هست ؛ اگر نه که ... خدا بهمه ما رحم کند. ... کار مراجع را فقط و فقط باید بخود مراجع واگذار کرد و بس  و اگر گوشه و کنار حرف و حدیثی از این و آن بر علیه مراجع معظم میشنوی بدان آنان یا جاهل و احمق بوده و یا مغرض و مریض سیاسی!

     خنده دار نیست که مغرضان سیاسی انتظار دارند که مراجع معزز نیز همانند آنان بیاندیشند وگرنه بر آنان بغض میگیرند؟ من معتقدم هر مرجعی چه بزعم ما اینوری باشد یا آنوری ؛ اصلا و ابدا نباید وارد مسائل آنان شد بخصوص از سوی هر کس و ناکسی. باید بدانیم - من لااقل چنین اعتقادی دارم - که اختصاصا مراجع شیعه ؛ نائب عام ولی امر مسلمین امام زمان (عج) هستند و هم آنحضرت هست که از آنان میتواند حساب بکشد و بس وگرنه در غیر اینصورت سنگی روی سنگ در این مملکت بند نمیشود و بدبختانه در آنصورت نه از تاک نشانی میماند و نه از تاک نشان !

این آقا هم رئیس هست و هم با قدرت اعلام کرده است که بطور محرمانه رساله مراجع معظم را نظارت میکند. اصل خبرش را میتوانید در اینجا بخوانید . و میتوانید در جاهای دیگر زیرا اکثر خبرگزاری ها نوشتند. اصلا آشکارا فرموده که نظارت میکنه حالا مخفی و غیرمخفی دیگه چه نوع نظارتی هست آدم را کمی بیاد دعواهای سر نظارت استصوابی و استطلاعی می اندازه. عکس آقا هم روبروست که ببینید بد نیست چون خداوند خلاصه وجود و ذات آدمها را در چهره آنها نیز چکانده است . اسم آقا شیخ محمد یزدی است که فعلا رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم میباشند.

نفت یزودی 120 دلار میشود . قذافی هر چند که جنایتکار و دیوانه و مضر بحال احباء و ... باشه وجود گندش در این اواخر عمر باعث شده قیمت نفت 3 رقمی بشه و از 115 هم داره میگذره و ... وای شاید احتمالا محمود آقای خودمان تصمیم بگیره که بهمین نسبت سهم یارانه ها را برای ما طرفداران پروپاقرصش اضافه کنه . بقیه خبر را اینجا بخوانید.

چند خبر مرتبط و میگویند مهم و پربازدید:

از این آقا میترسم وگرنه خبرهای داغ را هم می گذاشتم . خلاصه زن و بچه خرج دارند و گناه دارند!

پیش بینی یک مرد خدا درباره امام موسی صدر - آیت الله العظمی بهجت (ره)

نیم میلیون ایتام ( یتیم ها ) در کشور وجود دارد. یارانه ها مشکل را حل میکند انشاءالله

داماد محمود آقای خودمان ؛ قبل و بعد از رژیم . 55 کیلو وزن کم کرده . نه بابا اینا خانوادگی عجیبند!

هک سایت صدای آمریکا . نامردا فکر میکنند که فقط خودشان شیطانی بلدند؟!!

بسه دیگه میترسم مشمول همین جمعیت شوم . گفتم که از اون آقاهه میترسم.

منبع و گردآوری : وبلاگ آبگینه ساری ( این مطلب را در 6 اسفند 89 نوشته ام ولی به این تاریخ منتقل کردم)