تاکنونweb counterبار از این مطلب بازدید شده است.
web counter
بگزارش آبگینه ساری امام موسی صدر در آبگینه ساریآيت‌الله بهجت، امام صدر را ذخيره الهي روي زمين خوانده بود كه در تحولات آينده منطقه‌اي تأثير گذار است.محمد علي مهتدي كارشناس مسائل خاورميانه در نشست خبري بررسي آخرين وضعيت امام موسي صدر با اشاره به وجود شواهد فراوان مبني بر زنده بودن امام صدر، گفت: در ديداري كه چند سال پيش با آيت‌الله بهجت داشتم، از وي در خصوص سرنوشت امام صدر سؤال كردم كه وي پاسخ داد، او زنده است. وي افزود: آيت‌الله بهجت تأكيد كرد كه حوادثي در آينده رخ مي‌دهد كه امام موسي صدر بازخواهد گشت و يادآور شد كه وي ذخيره الهي است و خداوند خواسته كه زماني بازگردد و نقش مهمي را در منطقه ايفا كند.

     این دیکتاتور کثیف و خونخوار و رو بزوال سه دهه پیش این فرزند موسی بن جعفر (ع) را اسیر و همچنان در زندان دیکتاتور خونخوار لیبی معمر قذافینگه داشته است ولی همه دیکتاتورها این روزها دچار مکر الهی گشته دیر یا زود مفتضح و رسوا خواهند شد. دیو چو بیرون رود ؛ فرشته ( از اسارت ) بدر آید !
     ما را چه شده است که مجدانه پیگیر این موضوع مهم نیستیم ... در سال گذشته در همین خصوص دکتر صدرالدین صدر پسر امام موسی صدر بحق در شکوائیه ای آشکار گفته است که :« چیزی که دردم را بیشتر می‌کند اینست که من همیشه فرض می‌کنم اگر جای ماها برعکس بود- یعنی آقای صدر اینجا بود و یکی از ماها ( نمی‌خواهم بگویم مسوولان، رهبران یا سران) گرفتار آقای قذافی بودند – چی می‌شد؟! آقای صدر چه کار می‌کردند؟… دیگر حرفی ندارم درباره این مساله. هر چه بیشتر حرف بزنم، بیشتر خودم را محکوم می‌کنم! برای انکه آخر آخر خط را که می‌بینم، آخر حساب و کتاب را که نگاه می‌کنم، می‌بینم ۲۹ سال گذشته و بابا هنوز پشت میله‌های زندان است. این چی می‌گوید؟ این، محکوم می‌کند ما را!»
مجموعه سخنرانی های امام موسی صدر برای دانلود با فرمت پی دی اف   (Download)
مجموعه ای از اخبار و مطالب طرفداران امام موسی صدر با فرمت پی دی اف(Download)

اخبار مرتبط :
ساعت بساعت امیهایمان بیشتر میشود.
امام موسی صدر هنوز زنده میباشد. انشالله
نیمه پنهان دیکتاتور , قذافی خانواده وی
راز زنانی که هیچوقت دیکتاتور را تنها نمیگذارند
رفتارشناسی کشتار شیعیان بحرین
طرح ویژه شاه بحرین با همکاری سعودیها برای سرکوب شیعیان بحرین.
(نوشته شده در تاریخ پنجم اسفند 1389 )